2011年5月13日星期五

好人

短短o既十五分鐘,發生o左三件令我覺得少許感動既事。

第一件事發生於樓下大家樂,我撞到樓上o既鄰居同佢娘親。
其實本身諗住買o野食,但眼見前面有六、七個人,加上已經有一定數目o既人等緊拎野食,通常呢o的情況都一定要久候十五分鐘以上,所以我都係去新星買$22叉燒飯算數,慳錢慳時間。
我禮貌地拍一拍阿鄰居話我走先,點知驚動了娘親。
我只係講o左句『好多人要等好耐』,跟住auntie竟然話『唔係好多o者!我讓你先喇!』嘩,點解咁好o架!
但最尾我都係拒絕左auntie o既好意,因為真係唔想等…

第二件事就發生於Circle K,我去買奶。
買o左盒964毫升o既維記奶,俾完錢,個阿姐好友善(非商業口吻)咁問我有冇印花咭,我答完佢話冇諗住走啦,點知佢繼續講,話俾張我,買五送一。
真係要多謝阿姐拉住我,張咭對我o黎講…好有用。

第三件事發生o係等lift既時候,故事背景係我左手抽住一大個Reply袋同一袋叉燒飯(送我唔飲o既百事一罐),右手拎住一大盒奶、三封信同一抽鎖匙,看更猛同我講野,左面企o左個聽緊MP3 o既男人。
看更講完o野,隔o黎個男人凝視o左我兩秒,我擺出一副『?』o既表情。佢再指一指我左手個抽o野,我望一望盒叉燒飯,再講望一望佢,我用眼神問佢:『即係點?』,跟住佢終於開金口:『個飯盒歪晒。』
我仲有唔駛三分鐘就返到去,阿男人都咁關心我個飯…

其實做唔做以上三樣o野或者都無傷大雅,但原來做o左會令人覺得有點窩心…

2011年5月9日星期一

如果…



如果舊情人不是身患惡疾,或許我不會坐在這裡喝榛果巧克力。


如果當初更努力讀書…

如果沒有遇到這個人…

如果沒有離開水記…

如果沒有亂花錢…

如果我懂看開…

如果可以將『如果』變真…


如果我是邪留丸…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...