2012年2月23日星期四

愛動物之人請注意!


終於都的起心肝為我影嘅大小動物開一個Facebook Page!

由我擁有第一部數碼相機開始,我就已經係咁影周圍嘅貓貓狗狗,我絕對有理由相信樓下嘅流浪貓一早已經認得我...

各位愛動物嘅Blogger,仲等咩呀,快o的撳「Like」訂閱「QuincySuneo's Pet Show」啦!


由於snapshot數量極多,新舊照片將陸續慢慢地被upload...

同時訂閱「Late Show with QuincySuneo」:


Enjoy!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...