2012年3月23日星期五

14:56AM,耶穌問幾點


你高分過我,或者係因為你英文比我好;我高分過你,或者係因為我放字放得有技巧。一場遊戲,贏定係輸其實唔重要,最緊要係玩得暢快。

我唔介意對方渣過自己,自問唔係做每一件事都攞足一百分,但我有啲介意對手係腦殘嘅...

話說前排喺「Words with Friends」搵咗個random user同我玩,佢個username係「xxxxxxxxxxjesus」。當時我已經心諗,咩料呀,耶穌你都搞...

呢個人係咁亂放啲字,不斷為我開路。OK,即使原來你屎過我咁多,我依然好俾心機去玩,雖然我心存疑問佢究竟係咪真係識玩...

一早已經大比數拋離,突然間,假耶穌send message俾我!就憑以下呢段對話,我可以肯定佢真係腦殘之士。


大佬呀!1456點樣可以係AM呀?

常人對腦殘,最後常人以487對204勝出!多謝!

4 則留言:

naruto 說...

咦,啱我玩喎

Unknown 說...

快啲加入啦!我覆Words嘅速度絕對比覆Draw Something高~~

匿名 說...

我諗緊我下次羸你Words會係幾時囉...sosad...

Unknown 說...

2013年(世界末日之後)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...