2012年4月7日星期六

黃伊汶佛法無邊感化收數佬

東方日報 12/10/2008


黃 伊 汶 ( Emme ) 近 個 月 不 斷 受 到 追 數 電 話 滋 擾 , 遭 粗 口 喪 鬧 , 高 峰 期 每 日 來 電 四 十 次 , Emme 則 以 播 佛 經 和 關 懷 問 候 , 成 功 令 追 數 佬 知 難 而 退 。

黃 伊 汶 ( Emme ) 近 日 被 收 數 公 司 追 債 港 幣 1200 元 , 並 日 夜 來 電 以 粗 口 騷 擾 。 昨 日 致 電 Emme 求 證 , 她 坦 言 被 追 數 佬 每 日 來 電 四 十 幾 次 「 問 候 」 和 追 債 : 「 其 實 係 我 家 菲 傭 為 同 鄉 做 擔 保 , 同 鄉 走 佬 後 , 追 數 公 司 於 是 打 電 話 騷 擾 , 污 言 穢 語 梗 有 , 最 初 我 家 菲 傭 關 咗 電 話 鈴 聲 , 但 其 實 掩 耳 盜 鈴 , 我 決 定 要 正 視 和 解 決 呢 件 事 。 」

消 除 怨 氣
Emme 親 自 接 聽 追 數 佬 來 電 , 與 對 方 對 質 , 解 釋 事 件 與 自 己 無 關 , 亦 勸 對 方 不 要 浪 費 時 間 去 追 數 , 建 議 他 做 有 意 義 的 事 情 , 例 如 傳 道 : 「 佢 講 乜 都 夾 雜 一 大 堆 粗 口 , 咁 嘅 表 達 能 力 , 反 映 佢 生 活 好 有 問 題 , 所 以 我 去 同 佢 傾 偈 。 ( 成 功 嗎 ? ) 唔 成 功 , 所 以 我 改 為 播 佛 經 畀 佢 聽 , 希 望 減 低 怨 氣 , 結 果 播 咗 十 幾 次 之 後 , 無 再 打 電 話 嚟 。 」 雖 然 追 數 佬 沒 有 再 來 電 騷 擾 , 但 似 乎 不 是 Emme 的 怪 招 奏 效 , 而 是 債 仔 的 家 人 出 面 解 決 。

文 : 專 案 組
- - - - - - - -
睇咗咁多次都仲係覺得好好笑...

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...