2012年4月12日星期四

我本來就是邪留丸王子


尋晚order咗呢個咁可愛嘅兒童餐,入面嗰兩粒楓糖香味/味道極重嘅雞蛋布甸將我徹底溶化...

話說我由細到大都好鍾意食布甸,細個嗰陣阿媽耐唔耐就會喺Sogo買嗰啲一袋十幾個嘅迷你布甸俾我食。讀小學嗰陣英文暑期班放學,我就會拉爺爺去超市買「統一雞蛋布丁」,仲記得嗰陣係有朱古力味架,大熱天時食凍冰冰嘅布甸簡直係一樂也!所以到我大個咗,每次喺電視見到邪留丸成日食布甸,我就會覺得佢好幸福。

峰壽司嘅員工們,如果你哋睇到呢篇blog entry的話,可唔可以send個悄悄話話俾我知你哋係一log log咁入貨,定係其實喺百佳已經可以買到呢隻咁美味可口嘅布甸呢?感謝。

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...