2012年4月8日星期日

More Than Customer Service - Fat Angelo's

心目中一直都有幾個晚餐好選擇,當中包括銅鑼灣伊利沙伯大廈Fat Angelo's。


食物同服務質素算係唔錯,但對我而言,環境舒服先至係最緊要。平時兩個人去的話,佢哋都好樂意提供一個可以坐到六個人嘅梳化位俾你,加上八點前所有drinks buy 1 get 1 free,喂,仲點會想去其他地方?

但好景不常,上個禮拜我赫然發現銅鑼灣呢間分店執咗(明明3月13號仲去緊)!

無奈地post咗一張以「長埋是你嗎 何以未講一聲就撇下我 回答吧 R.I.P. Fat Angelo's CWB...」為caption嘅相上Facebook,出於好奇心再將呢張相share咗上Fat Angelo's fan page,問佢哋會唔會再喺銅鑼灣開分店...點都估唔到佢哋真係用心地消化我post/share上去嘅每一個字,我除咗得到一個官方答案之外,仲得到一個好人性化嘅回應。


負責人竟然quote番歌詞答我「荼薇紅過都變枯枝 血肉之軀會沒法保持 唯獨春天可以給記住」!

雖然只係一句歌詞,但已經係做緊一樣more than customer service嘅工作。希望每一個客人都會記住佢哋嘅細心。

2 則留言:

Ogake 說...

FA 一直係我至愛, 由中環到環仔到將軍澳都去過,都執晒;而家銅鑼灣都無埋,不無傷感;得返尖沙咀同無咩氣氛既荃灣...好欷歔呀!

Unknown 說...

由我哋嘅MSN對話可以得出以下總結:
荃灣、尖沙嘴同埋銅鑼灣三間,我覺得銅鑼灣嘅食物同服務質素係最好。對於是次結業,深感無奈同埋以後喺銅鑼灣唔知可以去邊度食飯。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...