2012年6月5日星期二

打手印

近日心情欠佳,但係一見到啲貓貓狗狗即刻開心番晒。


之前已經見過佢,又係瞓喺呢個位,但唔多睬人。


我都想可以好似佢咁悠閒...


行多兩步又見到有喵喵,摸咗一陣佢已經「喵」我,之後係咁講嘢,一唔摸佢就用個頭頂我隻腳~~


呢隻係Mimi,女仔,金毛mix狼狗。

話說佢我未行埋去佢已經勁開心,我摸摸下佢突然間遞起右手自己俾隻hand hand我,遞完右手遞左手,得意到呢~~

最後佢擅自喺我條褲上面打咗個手印...


見到佢哋開心我就開心喇~~

4 則留言:

naruto 說...

係呀,貓狗係治療心靈嘅高手

Unknown 說...

見到佢哋真係咩唔開心都拋諸腦後~~

Cat 說...

係呀!唔開心同動物交流吓,心情會好好多架。

Mimi係咪剪咗毛呀?條尾好過癮。

Unknown 說...

弊在屋企冇動物呢!

係呀,Mimi剪過條尾啲毛。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...