2012年9月22日星期六

Neway Music Live x 關心妍


我嘅預言應驗咗,關心妍嘅歌唱事業終於重上軌道,繼早前先後推出《失戀哲理》同埋《白費》兩首新歌,今晚又舉行咗《Neway Music Live》,新唱片《Pause》好快會推出。

可惜新歌《白費》再次出現歌詞唔完美嘅毛病,又夾雜住「瞓得著」同埋「扎醒」呢啲口語字眼,其實fine tune一下真係會好好多,不過「無謂在半夜扎醒突然想起你」呢句嘅意思又真係一刀刺中我呢類人嘅要害,一聽到個心即刻見痛。咦,改做「無謂在半夢半醒突然想起你」得唔得呢?

年頭嘅《聲》演唱會唱咗好多bma年代嘅舊歌,因為版權問題所以冇推出DVD。意料之內,今次大部份時間都係唱新公司嘅歌同埋人哋嘅歌,大概係為咗方便出DVD,唱片公司醒目地將唯一嘅四首bma作品放喺最後嘅假encore環節,當中包括我覺得melody好好聽,但為其歌詞粉碎式爛而感到可悲嘅《無痛失戀》(好難相信竟然係梁芷珊填詞),每次聽到「來合唱聲勢像唱K」呢句我都會打個突。最估唔到嘅係竟然冇唱最經典嘅《你有心》...

一定會有人問我係咪又有免費飛,答案係冇嘅,張飛係我用K-FUN真FUN白銀換返嚟架!關心妍喎,絕對值得花少少錢/K-FUN喺佢身上!

話時話,乜bma啲版權費好貴架咩?係bma吊高嚟賣定係星娛樂冇錢買?

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...