2012年10月7日星期日

留住腎臟

隨住年紀增長,開始對偏甜嘅食物產生抗拒。對比起以前無甜不歡,有甜則要更甜嘅飲食習慣真係好唔同,以前食西多會係咁落糖漿,食燒肉會不停點砂糖,依家連食早幾年都仲鍾意緊嘅brownie都嫌太甜...


不過我對鹹呢一種味道依然鍾愛(尤其係淮鹽),我對鹹味嘅底線基本上係冇極限。話說有一日嫲嫲話屋企樽淮鹽係佢自己整嘅,我好自然地擺出咗一副好雀躍嘅表情(對住老人家係要誇張啲),跟住佢話:「好易整咋嘛,我教你整啦!」

我心諗千祈唔好,我識整的話真係不得了,太方便到手我會失控地係咁落,到時好快就可以同腎臟講拜拜。

5 則留言:

naruto 說...

以前好鍾意飲紙盒檸檬茶,而家覺得超甜,難飲

Unknown 說...

其實可能係呢個世界啲嘢越嚟越甜...

naruto 說...

quincy:
包括我。。。yeah~~~~~

Unknown 說...

你平時用紙包檸檬茶沖涼?惹蟻呀因住:-)

匿名 說...

你一講起鹽,我即時諗起快餐店個d炸薯條~~正是你blog張相個隻呀,凹凸同粗身,加多d鹽真係正!
搞到我而家好想吃...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...