2012年12月4日星期二

WhatsApp終於要收錢了!請廣傳!

2003年我收過呢個email(下圖已經係email最底部份,上面夾雜住成抽人喺度):


第一,「Yahoo!」嘅正確寫法應該有感嘆號;
第二,成封email上文下理好有衝突,究竟要forward俾every user、20個user定係10個user?咁如果我個contact list一個人都冇咁點算?
第三,內容雜亂無章,admin講完又到director又講,咁大件事下款加director個名落去咪得,駛鬼出埋admin個名;
第四,成件事個目的係「account verification」而唔係「email passing」喎,咁大間公司點會用啲咁唔到point嘅主旨?

但年少不更事嘅我冇考慮到咁多嘢,天真地轉發咗俾幾個朋友...

時代唔同,假消息嘅出現延伸到去手機網絡。

前排日本地震,網絡上就流傳雨水會有幅射,叫人閂窗兼唔好出街。我想問create/forward呢個訊息嘅人係咪自己都幾日冇出街?老細係咪因為天災呢個不可抗力嘅因素俾咗無限期有薪假你?

臨近打風就會有船務公司內幕消息喺網絡上瘋傳,實牙實齒話打硬風(但第二日又未必真係打得成架喎)。成日都有「內幕消息」流出,間「船務公司」好應該檢討下。

最近連番收到WhatsApp要收錢嘅傳言:


第一,連應該發送乜嘢俾18個人都冇講;
第二,正寫應該係「WhatsApp」,留意大細階;
第三,WhatsApp本身都未提供口語中文,個官方訊息竟然會有口語版本?
第四,WhatsApp Inc.點樣識別到你forward咗個message俾18個人?係咪一定要exact wordings?如果我唔覺意delete咗一個字,或者撳多咗一下space喺最尾,咁又算唔算數?
第五,唔經installation個logo就會變色咁神奇?
第六,成段嘢都冇講明一個確實日子,「明晚」即係幾時?如果個message係早幾日發出嚟,係咪代表已經收緊錢?
第七,「($25元)每月」屬街市式寫法,好地地一間大公司點會咁寫嘢;
第八,不論係USD定HKD,Android機、iPhone定係任何smartphone,從來都冇$25/月呢個選擇;
第九,當初download嗰陣嘅terms and conditions係咪唔算數?咁大間公司會反口?如果真係咁冇專業操守,就算係免費我都唔建議你用佢嘅服務喇!
最後,source呢?更重要嘅係,點解WhatsApp Inc.唔主動聯絡所有用戶,要靠呢啲方法散播一啲咁重要嘅訊息?

已經過咗幾個6pm,我仍然可以喺WhatsApp暢所欲言。說好的($25元)每月呢?係咪bill落電話費單度?

以上咁多反駁位,點.解.咁.都.有.人.信?!

假若真係對自己嘅朋友好,請先行用大腦分析一下消息嘅可信性,再決定係咪轉發俾佢哋。咁樣即使你朋友冇腦,都至少有你screen走咗啲假消息,唔會因為你唔經腦胡亂轉發,而造成你朋友,甚至係成個社會嘅不安。

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...