2012年12月5日星期三

性感救貓


前往午飯途中,突然聽到喵喵聲不絕。

眼前某餐廳準備收工嘅女店員抱住隻貓,身旁係另一位手持傳單嘅女同事。隻貓實在太得意,於是我決定行埋去睇下佢哋喺度搞乜鬼。

店員姐姐話阿貓幾分鐘前喺隔嚟店舖嘅帆布帳篷跣腳跌咗落嚟,跟住就見佢拐下拐下咁周圍喵,驚佢整親啲骨,所以抱住佢諗住搵人幫手,但大家聯絡到嘅貓義工都唔近尖沙嘴,似乎冇人幫到手。搞咗一輪,阿貓開始掙扎要走,我話其實佢郁來郁去都面不改容,應該唔會係跌親啦,一路係咁叫應該只係受驚...跟住店員姐姐話其實阿貓同媽媽之前都係喺呢頭活動,提議我哋一齊搵媽媽出嚟,帶阿貓返媽媽嘅懷抱...

冇耐就喺附近一條後巷,大概三、四米高嘅食肆排氣喉同帳篷夾雜嘅位置搵到媽媽!店員姐姐極速搵咗堂梯返嚟。五個參與今次拯救行動嘅人當中我最高,由我抱返阿貓上去。

好嘢!一家團圓喇!

其實我當時真係好驚,地面唔平,堂梯又兀下兀下,我仲要係著住對boot,落嚟嗰陣對腳真係震晒...

同場加映-
如何性感?


食完飯,我同友人講要買褲,因為其實而家著緊呢條已經穿咗窿。友人答我:「我見到吖!」咁即係我高高在梯上嘅時候,地面上嘅四位女士統統都見到啦!

最後要講嘅係我之後去洗手間嗰陣發現自己一直都冇拉褲鏈。成件事真係好性感。

5 則留言:

Cat 說...

一團聚取開心!
隻手係咪你架?
去洗手間嗰陣發現自己一直都冇拉褲鏈。-------->吓?!咁有無洗手呀?

欣宜 說...

香港多幾個人好似你咁錫小動物就好啦

Unknown 說...

Cat:
我隻手冇咁靚...

去前同去後都有洗手!

欣宜:
當日我身邊已經有四個!

P.S. 香港多幾個人好似我咁性感就好喇...

naruto 說...

褲穿洞唔拉拉鍊,呢D唔係叫性感囉

Unknown 說...

naruto:
你呢啲叫冷感~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...