2013年4月24日星期三

熊家輕鬆熊家猜之$20現金券

久休復出。

喺大家仲未沉迷喺smart phone,仲係冇咗電腦會死嗰個年代聽過一個講法,話千祈唔好兜口兜面鬧hang緊機嘅電腦,因為啲電子嘢會同你玩對抗,你對佢唔友善的話,結果就會係越嚟越hang。以上說法信不信由你,但其實我試過好幾次躁狂怒拍CPU,跟住由明明開唔到機變開到機,之後仲要係暢順無阻。

不過有時有啲嘢真係要鬧下先至會OK。

話說近來日日都會上Facebook玩7-Eleven嘅「熊家輕鬆熊家猜」有獎遊戲(好一個爛名),由於過往有輕易得到小禮物嘅經驗,所以對於今次日日都只係中人人有份嘅爛鬼coupon(例如思樂冰+$1多一杯,我要咁多杯做乜鬼)顯得有啲唔耐煩。

某日早上,我同友人講咗呢個情況。

一分鐘後,畀我抽中咗7-Eleven $20現金券(名額500個)。老實講,我想要現金券多過隻26吋鬆弛熊。


物價高漲,今時今日$20可以喺7-Eleven買到啲乜?

2 則留言:

Lewis 說...

總要好多9豪收尾, 你想唔洩比佢就要加$ :(

naruto 說...

咦!竟然有遊戲係我唔知嘅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...