2013年6月25日星期二

不認不認還需認

平時已經有人話我似古巨基。

古巨基 [ 告別我的戀人們 ] x 流浪貓 [ 告別我的主人們 ]

話說早排發現隻貓個甫士同古巨基喺《告別我的戀人們》CD封面擺嘅甫士甚為相似,於是我就整咗上面呢幅圖,放咗上Facebook

重點係,大家都將重點放咗落「你同古巨基好似樣」度。

更重要嘅係,有一個冇留意古巨基嘅朋友以為CD封面嗰個係我嚟。

事到如今,我唯有認咗佢...係!我同古巨基真係好似樣!


邊忽似啫!

P.S. 呢張已經係2008年嘅陳年舊照,我嘅青春啊...

[古巨基唱片封面來源:YesAsia.com]

- 大家快啲 like 我嘅動物專頁 QuincySuneo's Pet Show 啦 -

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...