2013年7月26日星期五

每日大事記 (下)

上集:每日大事記 (上)

相信UDiary只係一個小本經營嘅網站,寫咗幾個月,網主Hero突然間話要搬server(如果我冇記錯)暫停一個月,結果一停就停到今日。UDiary年代嘅終結令我無奈咗好一陣子,因為要轉地方係一件好麻煩嘅事,更重要嘅係我唔係日日有backup我啲日記,結果後期嗰十幾篇跌晒落黑洞...

最後,我決定轉投ShowHappy嘅懷抱。ShowHappy初期,已經開始識得screen走啲冇人想知嘅嘢,例如嗰日食過啲咩(雖然一日食三包薯片又真係幾值得寫埋落去嘅),又或者係同邊個喺行過一個幾普通嘅商場呢類無聊嘢。到中期開始識得從感覺出發去寫嘢,曉得揀一啲非常開心(/唔開心)嘅事出嚟再elaborate一下,當然唔少得加歌下詞兼且bold埋重要嗰幾句(人生必經階段呀),亦開始加BGM落自己個blog度,印象中第一首放嘅歌好似係《世界之最(你願意)》... 同期亦畀我搵到Photobucket呢個咁偉大嘅網站,日記開始變得圖文並茂,有朋友相、情人相、貓相、零食相、gag相,甚至我爺爺都出現過。後期互聯網發展一日千里,Photobucket唔再有小器嘅容量限制,日記嘅相因此變大,去台灣、去長洲同去Kelly演唱會嘅相有幾張係大大張架!另外不得不提嘅係我畀咗幾廿蚊做ShowHappy嘅VIP,目的係整走頁頂嘅廣告,務求整到個blog靚靚仔仔。可惜有一排ShowHappy個server成日出問題,有時幾經辛苦打完篇日記竟然可以save唔到咩都冇晒,加上眼見Blogger嘅配套同界面好似完善得多,於是做咗一個好大嘅決定-轉blog,轉咗嚟呢度。


其實喺ShowHappy較後期嘅時候,已經開始寫「關於自己」以外嘅嘢,會有朋友講錯嘢嘅金句,會有「給愛搖頭的華納高層之十萬個為什麼」一類懶係抱打不平,講晒大道理嘅文章。不經不覺間,大家撳入嚟嘅地方已經由「日記」變咗做「blog」。大家入到嚟,未必可以知道筆者做過啲咩,知道嘅反而會係筆者想做啲咩,同埋諗緊啲咩。Blog入面少咗自己同朋友嘅私人嘢,例如大家唔會再見到Josephine呢個名瘋狂地出現,亦唔會有意無意知道我某個ex住喺邊度,blog自此可以被公開喇。心態同以前相反,以前慌死人知道自己個blog address,好似天機不可洩露咁,而家由記敘文變做一種分享,反而覺得越多人睇越好。


科技發達,時代進步得太快,Facebook嘅方便令會坐定定,認真諗下自己想寫乜嘅人越嚟越少,各類型嘅blog處於準備被淘汰階段,Xanga壯烈地成為第一件犧牲品。今時今日眼見Facebook嘈喧巴閉,真真假假乜都share一餐,都係閂電腦早啲瞓為妙。

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...