2013年9月6日星期五

屋企樓下遇見熟人恐懼症

一直都以為自己所住嘅地方屬於「山卡啦」一帶,唔怕會以最hea嘅姿態撞到「熟人」,但我漸漸發覺事實並非如此-跑完步披頭散髮會撞到不歡而散嘅「舊情人」,一大清早睡眼惺忪會撞到小學同學...真係熟都由自可,最怕撞到呢啲半生熟,好日唔見一次,連Facebook都未必有add嘅所謂朋友。從此自己喺對方個心入面最update嘅狀態就會係癲佬一個,最可悲嘅係連見都唔知仲會唔會再見,連平反嘅機會都唔會有,咁就一世。


話說早幾年我得閒到喺「惠康為您送」買滿$500嘢等佢送貨,當中包括Super Wash Concentrated Laundry Powder 14.5 kg超大桶洗衣粉,雖然用後感覺良好,但因為兩個原因,所以一直未有機會再買:

一、「惠康為您送」冇得儲日日賞,又(好似)冇得儲信用卡積分,加上我有好幾張現金券,所以堅持落樓下惠康買。可惜我樓下間惠康細到冇譜,莫講話買滿$500,就算$50都有啲難,最緊要係唔知點解佢哋冇呢隻洗衣粉賣;
二、雖然百佳都有超大桶洗衣粉賣,不過係唔同brand,諗住都試下啦,但到我得閒落去掃夠$500嘢嘅時候,竟然冇咗信用卡優惠!咁就梗係唔買啦!

之後某日,我喺樓下惠康諗住買嘢飲,竟然畀我發現久違了嘅超大桶洗衣粉重生!頭先講過啦,喺呢間惠康根本冇可能買到$500嘢等佢送貨,於是惟有自己拎,但其實惠康同我屋企係有一段話長唔長,話短唔短嘅距離...正當我喺微雨下狼狽不堪,行十步換一次手,行廿步停廿秒之際,竟然畀我撞到朋友!結果女友人幫我孭袋,陪住我螞蟻搬家咁去到屋企樓下,我先至鬆一口氣。

今次應該係最狼狽,但亦係最慶幸撞到朋友嘅一次。

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...